Lumea (mea) se schimbă

Bună dimineaţa! Se spune că cine se trezeşte de dimineaţă ajunge departe. Se pare că eu m-am trezit foarte târziu, fost-am mult prea leneş, iar acum dau din colţ în colţ încercând să intru pe drumul cel bun la timp. Dar ce înseamnă drumul cel bun? Unii vor crede că mă refer la noul serviciu (care implică şi mutarea în altă ţară, o ţară al cărei nume provoacă reacţii foarte intense), alţii (dintre cei puţini, care îmi cunosc câteva unghere ale sufletului) ştiu că e vorba de ceva mult peste cotidian, e vorba de o schimbare a modului în care mă relaţionez cu Dumnezeu, cu ceilalţi şi cu mine însumi. E incredibil în ce întuneric am putut trăi până azi, nu că aş fi ieşit acum la lumină, dar cel puţin am coordonatele punctului de sosire. Bine, le-am mai avut cândva în trecut, dar la un moment dat am pierdut şi harta, am rămas şi fără lanternă. Sper să-mi fie învăţătură de minte experienţa anterioară, consider că a fost „bună” pentru că am învăţat din greşeli. Un om cu mintea sănătoasă ar fi învăţat din greşelile celorlalţi, însă câţi astfel de oameni sunt pe Pământ?

Acum nu-ştiu-câţi-ani spuneam că a început partea a doua a vieţii mele, acum teoretic ar fi a treia, însă pentru mine e ca şi cum ar fi prima şi cea mai adevărată. Mi-am dat seama cât de importantă e identitatea în ziua de azi, felul în care tu te prezinţi în faţa celorlalţi, modul în care-ţi susţii anumite puncte de vedere. Cel mai periculos e ca atunci când vorbeşti să vorbeşti cu două înţelesuri sau să laşi impresia unor înţelesuri ascunse. Părintele Nicolae spunea că atunci când e nevoie trebuie să-l luăm pe „nu” în braţe, să nu existe bâlbâieli de genu’ : poate, dacă, mda, nu ştiu. Ce e da să fie da, ce e nu să fie nu! Cum spunea bunicul meu, simplu ca bună ziua!

P.S. M-am gândit mult dacă acest nou blog să fie în stil englezesc, adică să vorbim numai despre vreme şi la modul general despre alte lucruri, fără a ne implica adânc pentru a nu supăra pe cineva. Apoi mi-am dat seama că aş face ceva nenatural (pentru stilul meu) aşa că în acest blog vor fi atinse şi subiecte sensibile, despre evenimente care mă vor interesa de-a lungul timpului.

2 thoughts on “Lumea (mea) se schimbă

  1. man , legat de ce ti-ar trebui cel mai de pret pt o plecare de un an si mai ales in irak ,este credinta , practic e cea mai buna vesta antiglont ,cu cat te vei ruga mai mult cu atat vei fi mai imun la orice atac ,a… si sa nu te apuci de tigari iar asa iar ca soldati fiind si intre soldati pe acolo si mult anturaj , altfel iti vei bate joc de seara aceea cand ai venit in forta serios si convins , cu forte noi ca nu vei mai fuma😀, bafta oricum ,DOAMNE AJUTA

    Apreciază

Lasă un răspuns

