cand cunosti cu adevarat

Nu-ti dai seama de caracterul cuiva decat in situatii critice. Atat timp cat viata curge normal, atat timp cat nimic neobisnuit nu se intampla, oamenii par toti cumsecade, de incredere si chiar te gandesti ca te poti baza pe ei in orice situatie. Numai ca tu nu i-ai cunoscut cum se comporta in orice situatie, i-ai cunoscut doar in ceasurile linistite ale vietii, atunci cand corabia plutea lin, deci logica ta te inseala si te vor insela si ei la primul semn de furtuna (bine, nu chiar toti, dar de regula te dezamagesc cei in care ai cea mai mare incredere). Daca vrei cu adevarat sa cunosti pe cineva, daca vrei sa vezi cati prieteni adevarati ai, asteapta cu nerabdare acea intamplare neobisnuita. Numai nu o provoca tu, s-ar putea sa-ti scape de sub control toata situatia.

7 thoughts on “cand cunosti cu adevarat

  1. cine te-a dezamagit de data asta?
    sti incepusem sa-mi fac griji ,nu ai m-ai scris de ceva timp………
    e adevarat ce scrii tu dar sti eu am putini PRIETENI dar pe care pot conta in orice situtie si crede ma ca au fost multe..
    ai grija de tine!

    Apreciază

  2. ca bine zici, iulian… cred ca asta se aplica peste tot in lume. asteptam detalii picante de acolo … ca intr-o transmisiune indirecta ;)) . macar sa ne povestesti daca poze nu poti sa faci . te pupam :*

    Apreciază

    • stiu ca asteptati detalii picante, numai ca eu am imbatranit si nu-mi mai place aventura😀 hai, fie, uite una fresh, e din dimineata asta: ca prin vis, aud niste batai in usa, ma ridic din pat, deschid usa, nu vad pe nimeni! Aud apoi cateva impuscaturi si-mi dau seama cine „batuse” de fapt la usa mea!

      Apreciază

    • Cei care urca muntii sunt mai predispusi la situatii limita si probabil stiu si sa le faca fata, ar spune un necunoscator. Tu ai spus bine, urcam pe munti ca sa ne vedem in acele situatii limita. Poate ar fi cazul pe viitor sa ne si pregatim pentru a le rezolva. Persoanele de fata se exclud😀

      Apreciază

Lasă un răspuns

