romane, fii mai neamt si raspunde la mailuri!

Nu prea o sa am coerenta in postarea aceasta, sunt din ce in ce mai nervos pe cei care nu raspund la mailuri! Da, stiu, nici eu nu stau prea bine la acest capitol, insa una e sa nu raspunzi la timp cand e vorba de un email in care esti intrebat „ce mai faci, esti bine?” si alta e sa nu raspunzi la mailul de serviciu! Esti platit ca sa raspunzi celor ce te intreaba chestiuni ce tin de serviciul tau, nu? Acum cateva saptamani a trebuit sa vad ce s-a intamplat cu un transfer de bani in contul meu de la Raiffeisen Bank si dupa fiecare mail asteptam in medie peste 24 de ore sa primesc raspunsul, bineinteles ca raspunsul venea dupa ce sunam eu in agentie ca sa le aduc aminte ca le-am trimis mail! Tin minte ca intr-o zi sun pe la ora 15.30 (ora locala, deci in Romania era 14.30), imi raspunde exact persoana cu care trebuia sa vorbesc si cand ii spun ca astept raspunsul la mailul precedent, ea imi spune ca tocmai a ajuns la serviciu si nu si-a deschis inca Outlook-ul! Ce mai poti spune cand auzi asa ceva? Nu puteam s-o acuz ca minte, poate chiar atunci venise (mahmureala scribilor, remember?). Acum astept raspunsul la un alt mail, de data aceasta persoanei respctive n-am unde sa-i fac reclamatie! Astept, astept, astept…si pana acum, aceasta asteptare m-a costat deja 250 de euro.

5 thoughts on “romane, fii mai neamt si raspunde la mailuri!

  1. din punctul asta de vedere, sunt foarte multumita de serviciile Bancii transilvania. Acum am completat formularul de pe site, in maxim 30 de minute m’au contactat telefonic pentru a lamuri neclaritatile mele. asta da serviciu de calitate😉

    Apreciază

  2. si cei de la raiff te contacteaza destul de repede cand vine vorba de a-ti oferi info generale, nu-i doare mana sa te sune. insa cand vine vorba de o situatie concreta, lucrurile se schimba total, se misca precum ochiu’ mortului…

    Apreciază

  3. Raiffului i-as pune o bomba in Centrul Operational Pipera sa vada cum e sa mai lase nasul jos. Aceeasi problema o avem si face2face de privire superioara din partea lor

    Apreciază

Lasă un răspuns

