ce faceti in februarie 2011?

O stire iti poate schimba viata! Cum asa? Pai, sa vedem: aflu ca Lufthansa are o promotie pentru America Latina: Frankfurt/Main – Caracas de la 399 euro, Frankfurt/Main – Mexico City de la 449 euro, Munchen – Sao Paolo de la 499 euro si Frankfurt/Main – Buenos Aires de la 549 euro. Aseara am citit stirea pe blogul Imperatorului si toata noaptea m-am gandit numai la asta.

Scopul si durata vizitei? Sa urc pe vf. Aconcagua, 6962 m, aflat la granita dintre Argentina si Chile. Desi Buenos Aires e mai aproape de tinta mea, o sa-mi iau totusi belet spre Sao Paolo, ca sa iau si pulsul Braziliei. Daca plec la inceputul lui februarie 2011 spre Sao Paolo si ma indrept direct spre vf. Aconcagua, o sa-mi ramana apoi ceva timp sa balauresc prin Argentina, Paraguay si Brazilia, pana la jumatatea lui aprilie 2011, cand ma intorc in Europa. Intrebarea e: cine vine cu mine?

P.S. Oferta celor de la Lufthansa e valabila pentru biletele cumparate pana pe 4 mai a.c.

5 thoughts on “ce faceti in februarie 2011?

  1. Pingback: Tweets that mention ce faceti in februarie 2011? « iulian sirbu's blog -- Topsy.com

  2. Daca mergi in Argentina iti pot oferi gratis ghidul de calatorie National Traveler in romana, aparut in primavara acestui an! Are destule sfaturi, destinatii, trasee si locuri despre acesta tara.

    Apreciază

    • da, bineinteles ca merg in Argentina, insa mi-am luat bilet spre Sao Paolo, vreau sa ma plimb putin si prin Brazilia. Voi fi plecat intre 8 febr si 20 aprilie 2011 (vreau sa prind 1 mai in Vama Veche, ca altfel as fi stat mai mult). Merci pentru oferta, insa dupa cum stii, acum sunt in Irak, pune-l la pastrare pana la anu, cand revin in tara si daca-l mai ai atunci, il iau, sigur!

      Apreciază

Lasă un răspuns

