how far can you run…

10 k mother's day run official t-short

Zi plina azi, zi de vara pana-n seara, cum zicea cineva! M-am trezit la 5.45 am (nu mai m-am trezit la o ora asa matinala de cand am plecat din tara). Am inceput cu o cursa de 10 km alaturi de soldatii americani si de cativa civili. Cel mai rau imi pare ca nu stiu pe ce loc am terminat, am scos un timp amarat de 51’43” (tinta era sa scot un timp pana intr-o ora, deci m-am incadrat). Totusi, m-am simtit ca un vierme cand au inceput sa ma depaseasca niste soldati spre finalul cursei. E prima cursa la marginea desertului irakian, si implica mult mai multe efort decat cursele cu care eram obisnuit din tara, unde aveam umbra si o boare racoroasa din cand in cand. La ora 7, cand s-a dat startul, aici erau 19 gr C si 50% umiditate atmosferica, iar la ora 8 erau 24 de gr C si umiditatea coborase la 38%, soarele stralucea in forta, nederanjat de niciun nor.

Pentru ca azi americanii sarbatoresc Mother’s Day, cursa a fost dedicata „to all the mothers out there”, dupa spusele celui care a dat startul. Ne-am luat apoi pozitia de drepti pentru a asculta imnul, toata lumea a salutat drapelul pictat pe un t-wall(mai putin eu, normal) si din difuzoare s-a auzit un cantec in araba, moment in care eu am ramas ca la dentist. Probabil era imnul Irakului, dar posibilitatea asta mi-a venit in minte dupa ceva timp, la inceput am crezut ca e imnul U.S. cantat in arabeste! Dupa vreo 2 minute, au bagat varianta instrumentala a imnului lor si m-am linistit.

La sfarsitul cursei am intrat in vorba cu doi alergatori si la un moment dat, aratandu-mi mirarea fata de accentul lor britanic, ii intreb de unde sunt. Ei imi raspund ca sunt din Scotia, si au accentuat chestia asta, subliniind ca nu sunt „britanici” cum crezusem eu la inceput. Oare asa se prezinta si unii concetateni de-ai nostri cand sunt plecati prin afara? In continuare, am discutat cu ei despre vreme (duaah) si despre fotbal, ca deh, oamenii si-au adus aminte de meciul dintre Glasgow Rangers si Steaua Bucuresti.

One thought on “how far can you run…

Lasă un răspuns

