brainstorming pentru un site de calatorii

Nu prea-mi place sa cer ajutorul altora, dar cand vine vorba de lumea ideatica, ma simt nevoit sa recurg la a striga „Au secours”! Ca sa nu mai lungim vorba, ma pregatesc sa lansez un site. O sa fie despre calatorii, dar nu cu impresii despre calatorii, pentru ca impresiile sunt subiective si tin sa pastrez situl cat mai obiectiv cu putinta. Vreau sa fie o sursa de informatii pentru cei care vor sa plece la drum, indiferent ca sunt de o zi in Bucuresti si vor sa stie cum se ajunge de la Gara de Nord la Aeroportul Henri Coanda sau vor sa afle cum ar putea calatori cu barca intre Constanta si Istanbul (poate da Dumnezeu sa avem si noi o linie de ferryboat pe ruta aia). Nu intru in mai multe amanunte acum, ca nici in mintea mea nu e totul clar inca. Cu ce ma puteti ajuta: luati o foaie de hartie si scrieti toate cuvintele care va trec prin cap cand auziti de calatoria cu trenul, metroul si ferryboat-ul. Ma intereseaza cam ce nume de domeniu ati cumpara voi pentru un asemenea site. Ah, si ar mai fi ceva: credeti ca ar fi bine sa includ si info legate de calatoria cu avionul, as vrea totusi sa fie ceva mai old school, doar cu mijloacele de transport folosite in „Ocolul Pamantului in 80 de zile” sa zicem. Asadar, va astept ideile!(eu am gasit deja un nume de site care pare ok, dar inca nu l-am cumparat, vreau sa vad intai la ce v-ati gandit voi). Merci!

17 thoughts on “brainstorming pentru un site de calatorii

  1. Ideea este sortita esecului. Simplul fapt ca se cere ajutorul „publicului” contine samanta de rateu. Din pacate asa este, oricat de mult am dori sa nu fie.

    Apreciază

  2. Dude, daca ai nevoie de poze, sa imi zici, rezolvam noi cumva. Ma gandeam sa fie ceva gen google maps. Adica sa dai click undeva si hop si poza! Macar in Bucuresti, daca in alte parti nu ma pot deplasa momentan…

    Apreciază

  3. pai brainu meu e obosit acumc and citesc acest post, insa o sa ma creieresc sa vad ce iese. ce imi vine mie in minte?grecia,corfu, barcelona, liniste, zgarie-nori, cladiri vechi pe malul apei, munte langa mare, monumente istorice, verdeata, ciripit de pasarele aberatii pana aici. un nume pentru domeniu: anywhereinthisworld. referitor la numele domeniu ai vreo preferinta lingvistica? daca nu ai putea incerca: anywhereinthisworld, sau everywhereonthemap. nu stiu zic si eu😉

    Apreciază

    • merci pentru idei, am cumparat deja domeniul, dar pastrez tacerea asupra lui momentan, nu are rost sa intrati pe o pagina goala. O sa fie ceva de munca la el, mai ales partea de documentare o sa fie lunga si costisitoare, dar sper sa fie un punct de reper pentru romanii care calatoresc.

      Apreciază

  4. Intrebarea principala este urmatoarea: iti doresti sa faci si bani cu acest site? Sau doar sa investesti (timp, bani etc) si sa fie un gest „filantrop”? Daca vrei sa fie un business, trebuie sa te gandesti ca va fi nevoie sa ai foarte multi vizitatori, ceea ce implica un site comercial. Si un site comercial nu prea este compatibil cu unul „old school”…

    Apreciază

    • si raspunsul e: nu-l vad ca pe o metoda de facut bani, cel putin nu in primul an. Daca o sa-si scoata banii investiti in el, ok, daca nu, macar informatiile din el sa fie folosite de cineva. Ar fi o chestie sa fie si old-school si comercial, nu?

      Apreciază

      • Ar fi interesant, dar foarte greu de realizat. Intre timp as putea sa iti spun: spor la lucru?🙂

        PS: Daca ai nevoie de ajutor si este si in competenta mea sa te ajut, please do ask for it.

        Apreciază

  5. l’as numi ‘cum ajung la…’ si cred ca ar fi bine sa existe si un coltisor pentru cei ce ar alege avionul; la acest capitol pretinul Pascu (Razvan) ti’ar fi de folos😉
    Ce info mi’ar placea mie sa gasesc sunt cele legate de mici tururi care s’ar putea savura pe indelete in 7 zile de concediu. Mi’ar mai placea sa aflu si cate ceva despre modalitati de a calatori ieftin si ‘old school’ cu trenul (de ex exista un bilet european care costa 20-30 eu si e valabil 1 luna pe rutele din Eu) sau cu balonul (exista?). Asadar, daca ai timpul necesar, spor la lucru, te sustin!😉

    Apreciază

  6. Siteul se va adresa eclusiv romanilor? Sau va avea si o varianta in engleza?
    Ca titlu, propuneri:
    enroute.com
    holidaydream
    cheapvoyage (mai e unul voyagescheap.com)
    ontheroad (nu stiu daca e vreo problema cu numele romanului lui Jack Kerouac)
    metroferry

    Apreciază

  7. Ideea e minunata, dar iti va lua o buna parte din timp. Daca ai nevoie de informatii utile te ajut cu mare placere. Am calatorit si eu putintel. as putea sa te ajut cu informatii legate de Republica Moldova, Ucraina, Franta.

    Apreciază

  8. Pingback: am lansat trans-ferro.com « iulian sirbu's blog

Lasă un răspuns

