am lansat trans-ferro.com

In ultimele zile, temperaturile aici in Irak au crescut fabulos, acum 2 zile spre exemplu au fost 49 gr. C! Si asta e doar inceputul verii! Pentru ca simteam ca trebuie sa fac ceva util, m-am apucat de un proiect on-line si de unul off-line. Incepem cu cel off-line: am semanat niste castraveti si pepeni (pana acum n-au iesit decat castravetii) si am construit o banca de gradina impreuna cu un veteran al razboiului din Vietnam. Daca voi avea timp, zilele urmatoare o sa urc niste poze aici. Asta a fost o activitate placuta, desi ma batea soarele in cap. Pe de alta parte, proiectul on-line s-a dovedit cauza multor dureri de cap si doze de cola baute. Pana la urma, tot cu ajutorul unui american, am reusit sa instalez WordPressu’ pe http://trans-ferro.com. Google inca se stramba la noul meu site, incercand sa-si dea seama ce e cu el si cum sa-l indexeze. Pai, cum v-am spus si aici, o sa incerc sa promovez calatoria cu mijloacele de transport folosite in „Ocolul Pamantului in 80 de zile”. Multumesc tuturor celor care au comentat, ideile lor mi-au fost de folos. Poate cumpara cineva pedrum.ro, am vazut ca e inca liber si e un nume super de site, l-as fi luat eu, dar cand brightie a venit cu ideea asta, eu deja cumparasem trans-ferro.com.

In primul articol de pe noul blog (click aici pentru a-l citi) am scris mai pe larg despre subiectele pe care le voi aborda. Daca va numarati printre primii 5 comentatori (nu aici, ci pe celalalt site) va pot schita un buget de vacanta – cu ce ajungeti din punctul A in punctul B, costuri estimative de persoana.

3 thoughts on “am lansat trans-ferro.com

Lasă un răspuns

