Renunt la Yahoo! Mail & Messenger

Gata! Nu se mai poate asa! Desi am contul de Yahoo! de circa 7 ani, ma vad nevoit sa renunt la messenger. De ce? Mi-am dat seama ca e o aplicatie invechita, cronofaga, de care nu am nevoie 100% si careia n-o sa-i simt lipsa prea mult. Stim cu totii ca virusii se plimba nestingheriti sub forma de linkuri dubioase, stim cu totii de mass-urile fara absolut niciun rost [cel mai celebru e cel cu xulescu are cancer la testicul! daca trimiti mesajul mai departe, Yahoo si AOL (pun pariu ca multi nici n-au auzit de AOL) vor dona 0,0000001 centi pentru xulescu!]. Si am primit astfel de mesaje din partea unor oameni la care aveam pretentii. Sa nu uitam de buzz-ul nesuferit (unii chiar nu se simt bine daca nu-l apasa inainte de a incepe o conversatie) si lista poate continua cu statusuri, certuri on-line, discutii in urma carora nu ajungi la nicio concluzie etc. Saptamana aceasta o sa-mi import toata agenda in Gmail si apoi adios! Nu stiu ce-o sa fac cu contul de flickr.com, daca acesta va fi sters automat sau pot sa-mi schimb adresa de email si username-ul. De flickr chiar mi-ar parea rau! Multi vor spune: „bine, te inteleg ca renunti la mess, dar de ce nu-ti pastrezi contul de mail?”. Yahoo Mail este mult in urma lui Gmail in privinta filtrarii spamului si in plus are o interfata in care pierd mult timp.

Asa poate o sa-mi eficientizez activitatea on-line, iar cine vrea sa ia legatura cu mine, gaseste emailul meu la contact!

P.S. O parte din „vina” pt faptul ca renunt la mess o poarta si Twitteru’, si partial Facebook. Dar cu Facebook e alta poveste, cred ca e urmatoru’ pe lista neagra. Sa vedem cum se comporta in continuare!

2 thoughts on “Renunt la Yahoo! Mail & Messenger

  1. Mai si eu ma gandeam sa fac un astfel de pas dar ma gandesc ca rapiditate convorbirilor cu voi, cei din afara ograzii, e mai usoara si gratuita! asta ar fi singurul lucru! Respect pt etapa pe care tocmai o parcurgi!

    Apreciază

Lasă un răspuns

