Spam distractiv

Cu ceva timp in urma am primit un email ce-ar fi putut sfarsi in folderul de spam, insa curiozitatea m-a impins sa-l citesc. M-am distrat copios, mai ales ca l-am citit cu voce tare colegilor de birou. La insistentele lui Cristian ii dau drumul sa circule liber pe net, sa va distrati si voi cel putin la fel de mult ca noi. Versiunea in romana e vedeta, face toti banii.

Hello
Greetings,
I saw your e-mail in the net while  browsing, and i pick interest in you as such i
came here to look for my second half, my soul mate,my friend It is to tell
about myself to you, as I haven’t seen you ever before. But I feel
something inside. I feel like a little sign of hope that I am not doing
this in vain.I feel that you have the friendly soul to mine.What I want to
find is Love. please get back to me with the above e-mail. i will detail more about myself
to you.and all so send my picture to you if you reply this mail.
regard.
From  Bella.

Alo
Salutări,
Am văzut de e-mail în plasă în timpul navigării, şi murături interesul eu în tine, ca atare, i
a venit aici pentru a privi pentru jumătate a doua mea, sufletul meu pereche, prietenul meu, este să-i spuneţi
despre mine pentru tine, ca eu nu te-am văzut niciodată. Dar eu simt
ceva in interior. Mă simt ca un mic semn de speranţă că eu nu fac
acest lucru în vain.I simti ca ai suflet prietenos pentru mine.What vreau să
găsi este Iubire. Va rugam reveniti la mine cu cele de mai sus e-mail. i se va mai multe detalii despre mine
la toate, astfel you.and trimite poza mea pentru tine, dacă răspunsul acest mail.
privinţă.
De la Bella.

Draga Bella, chiar daca esti un bot, multumesc! You make my day!

One thought on “Spam distractiv

Lasă un răspuns

