let’s get this (re)started

Da, stiu, m-ati declarat demuzat (asta e un termen pe care l-am inventat acum, inseamna parasit de muza). Din acelasi registru, amuzatii sunt cei lipsiti complet de muza, nu?🙂

De ce n-am mai scris pe blog? Recunosc spasit, din cauza facebook-ului. Si am mai si calatorit cateva saptamani bune. Mai sunt si alte motive – principalul ar fi ca m-am concentrat pe crearea de continut pentru trans-ferro.com, celalalt blog, nisat pe calatorii cu trenul si expeditii montane.

Ma gandeam si la lansarea unui blog pe teme medicale – dar nu cred ca e momentul acum. Voi mai insera aici din cand in cand, cate o pastila pentru cei interesati de industria sanatatii.

In orice caz, acesta este si va ramane blogul meu personal, plin de demonii care-mi gadila mintea in fiece moment. Pentru ca nu ma pot exorciza public – nu de alta, dar sunt destui care-o fac! – o sa-mi expun demonii aici (da, ai dreptate, desi virtuala, si asta e tot o expunere publica, insa daca nu-ti convine, ai alternative, apesi pe X in dreapta).

M-am hotarat sa resuscitez acest blog in jurul caruia anul trecut se crease o comunitate interesa(n)ta. O sa fie un proces lent, ca au mai murit cativa neuroni intre timp. Ca tot am adus vorba de resuscitare, vrei sa intri in Cartea Recordurilor alaturi de Societatea de Salvare Bucuresti si Serviciul de Ambulanta Bucuresti & Ilfov? Anul acesta, pe 28 iulie, se implinesc 105 ani de la aparitia Salvarii si evenimentul va fi sarbatorit printr-o incercare de doborare a unui record mondial in materie de resuscitare: masaj cardiac efectuat de 7000 de persoane pe manechine. Pentru aceasta e nevoie de oameni, adica de voi! Daca nu stii sa faci masaj cardiac, nicio problema, vei fi invatat. Gasesti aici un formular de inscriere.

P.S. Pentru cei care au primit trackback: scrieti, oameni buni! Mi-e dor de voi! Sau si voi ati fost afectati de facebook, ca subsemnatul? (nu, nu vorbeam cu cele doua fete cucuiete care scriu on a daily basis).

Lasă un răspuns

