Fotografia ce m-a impresionat astazi

Pe prima pagina a ziarului Stars and Stripes am gasit astazi o fotografie sugestiva pentru razboiul din Afghanistan: un soldat ranit de un dispozitiv exploziv artizanal evacuat cu elicopterul de pe campul de lupta este ingrijit in elicopter de doi paramedici.

soldat american ranit medevac

soldat american ranit medevac

Fotografia e luata de aici (+ altele sugestive pentru razboiul din Afghanistan). Veti gasi si o foto cu un localnic ranit ingrijit de soldatii americani. A trebuit s-o fur cu un print screen de pe site-ul lor, alta metoda n-a functionat.

Cu ocazia asta mi-am adus aminte si de prima mea intalnire cu ziarul mai sus mentionat: in vara sau toamna anului 2002, in Boteni, o unitate militara langa Titu, Dambovita.

Apreciez la americani faptul ca nu-si lasa camarazii in urma, oricat de periculoasa ar fi misiunea de salvare. Asta ar trebui sa ne dea de gandit. Autoritatile romane care ar trebui sa ne ajute cand suntem in afara tarii nu se straduiesc indeajuns. Pana acum n-am fost direct afectat, slava Domnului!

One thought on “Fotografia ce m-a impresionat astazi

Lasă un răspuns

